Support

Support

Support

Få kontakt med oss direkt, skicka ett mejl eller chatta med oss.

Nyehandels Hjälpcenter

Nyehandels Hjälpcenter

Få guidning i plattformen genom artiklar och dokumentation på vår supportsida.

Kritiskt läge - vårt nödnummer

Kritiskt läge - vårt nödnummer

Har ett affärskritiskt fel eller problem uppstått där era kunder inte kan genomföra ett köp? Använd vårt dedikerade nödnummer för omedelbar hjälp.

Flytta till vår plattform

Har du redan en e-handelsplattform idag? Vi hjälper dig flytta till oss, smidigt och enkelt.

Flytta till vår plattform

Vanliga
frågor & svar

Titta bland våra vanliga frågor, hittar du inte svaret här så är du varmt välkommen att kontakta oss.

Kontakta oss

Nej du behöver inte någon integration mot en extern fraktlösning.

Nej, det finns ingen bindnings- eller uppsägningstid. När din betalda period tar slut så stängs butiken automatiskt om du inte väljer att fortsätta.

Självklart! Vi hjälper dig gärna med att förverkliga dina tankar och önskemål till en unik och skräddarsydd upplevelse.

Ja, förutom våra färdiga integrationer till de mest populära affärssystemen så tillhandahåller vi ett API som gör dig möjlighet att skapa dina egna synergier.

Absolut! Vi har stöd för flera språk och valutor.