
Support
Få kontakt med oss direkt, skicka ett mejl eller chatta med oss.
Få kontakt med oss direkt, skicka ett mejl eller chatta med oss.
Få guidning i plattformen genom artiklar och dokumentation på vår supportsida.
Har ett affärskritiskt fel eller problem uppstått där era kunder inte kan genomföra ett köp? Använd vårt dedikerade nödnummer för omedelbar hjälp.
Samlad sida med uppdateringar och förbättringar som gjorts i Nyehandel.
Titta bland våra vanliga frågor, hittar du inte svaret här så är du varmt välkommen att kontakta oss.
Kontakta ossNej, du behöver inte någon integration mot en extern TA-lösning. Vi har utvecklat en egen TA-lösning, Nylogistik.
I Nylogistik hanterar ni era ordrar och frakten bokas automatiskt direkt i systemet. Utan några externa system eller tredjepartsleverantörer.
Nej, vi har ingen bindningstid eller uppsägningstid.
Du har full rätt till att säga upp ditt avtal hos oss när du vill. Vi erbjuder fakturering månadsvis, kvartalsvis eller årsvis. Om du avslutar ditt abonnemang under en pågående faktureringsperiod sker det dock ingen återbetalning för den återstående tiden.
Ja, vår e-handelsplattform har stöd för integration mot flera av de mest populära affärssystemen på marknaden. Förutom våra färdiga integrationer erbjuder vi ett kraftfullt API som gör det möjligt att skapa egna anpassade kopplingar och automatiserade flöden för din e-handel.
Tips: Många av våra kunder använder endast sitt affärssystem för bokföring, medan inköp, lagerhantering och orderflöden hanteras direkt i vår e-handelsplattform. Det ger bättre kontroll, färre system att underhålla och du får en bättre överblick över din e-handel.
Absolut! Med vår e-handelsplattform kan du enkelt expandera din e-handel internationellt. Vi har inbyggt stöd för:
Oavsett om du vill sälja till grannländer eller globalt, ger vår plattform dig verktygen för att skala din e-handel över landsgränser – utan krångel.
Självklart! Vi hjälper dig gärna att förverkliga dina tankar och önskemål till en unik och skräddarsydd upplevelse.